۵ وبلاگ برتر رسانه های اجتماعی که هر بازاریاب دیجیتال باید نشانک گذاری کند

همه بازاریاب های دیجیتال باید حتی اگر تخصص خاصی در زمینه محتوا نداشته باشند ، درک کاملی از روند و فناوری رسانه های اجتماعی فعلی داشته باشند. برای این منظور ، یک تن از تأثیرگذار رسانه های اجتماعی و شرکت های بازاریابی در خارج از کشور وجود دارند که به طور مداوم و بدون هیچ گونه هزینه ای محتوای ارزشمند را به اشتراک می گذارند.

دیجیتال

اگر یک دانشجوی بازاریابی دیجیتال هستید و یا حرفه ای هستید و به دنبال بهترین مطالب یادگیری آنلاین هستید ، در اینجا برخی از وبلاگ های برتر رسانه های اجتماعی قرار است که باید دنبال کنید.

دانشجو

چرا رسانه های اجتماعی مهم هستند؟

قبل از اینکه به ویژگیهای مربوط به چه کسی پیروی کنیم ، مهم است که بدانیم چرا رسانه های اجتماعی به طور کلی اهمیت دارند. برای این منظور ، هر شرکت مجموعه مشخصی از اهداف متمرکز بر بازاریابی محتوا را در اختیار خواهد داشت ، بنابراین منطقی است که دلایل مهم اهمیت رسانه های اجتماعی برای تجارت شما را به طور ویژه مشخص کند.
بازاریابی محتوا

آگاهی از برند

محتوای اجتماعی در صدر قیف قرار دارد و برای این منظور جای تعامل و آگاهی زیادی دارد نه فروش واقعی. به همین دلیل کانال های شما باید مطابق با ظاهر نام تجاری و همچنین داستان برند سازگار و در نقطه باشند. صرف صرف چند ساعت در هفته در این مورد و استفاده از یک ابزار برنامه ریزی (مانند HootSuite) می تواند از لحاظ چگونگی تشخیص موارد زیر شما و تعامل با شما مسیری طولانی را طی کند.

برنامه ریزی

بزرگ ROI

رسانه های اجتماعی در اصل تبلیغات رایگان است ، به این معنی که این پتانسیل را دارد که با هزینه بسیار کم توجه زیادی را به خود جلب کند. گفته می شود ، همه افراد این کار را انجام می دهند ، بنابراین مهم است که شما متخصصان ماهر کانال خود را اجرا کنید و نه فقط کسی که این کار را می کند. برای ایجاد یک چلپ چلوپ ، باید افرادی را پیدا کنید که خوب بنویسند ، کسانی که می توانند طنزآمیز را در خود گنجانند ، افرادی که می توانند محتوای چندرسانه ای ایجاد کنند ، و اساساً مواردی را که از رقبای شما متمایز است را امتحان کنید.

مشارکت مشتری و خوشبختی

روشهای زیادی برای حفظ مشتریان شما هم از نظر محتوا و هم از طریق رسانه های اجتماعی فعال وجود دارد!

ممکن است شما آن را درک کرده باشید یا نتوانید آن را درک کنید اما استفاده از رسانه های اجتماعی می تواند مسیری طولانی را برای رضایت مشتری طی کند. به این فکر کنید که یک صدای جیر جیر ساده تا چه حد می تواند به مشکل برسد ، مثلاً از خرابی در مترو خبر دهید – سالها پیش راهی برای برقراری ارتباط سریع اطلاعات مهم به یک جمعیت بزرگ وجود نداشت.

بنابراین اعلانات برای پست نگه داشتن افراد بسیار عالی است ، اما همچنین این یک روش عالی برای مصرف کنندگان است که رضایت خود (یا نارضایتی) خود را از مارک ها و محصولات خاص اعلام کنند.

راه دیگر برای استفاده اجتماعی برای جلب رضایت مشتری از طریق برنامه های مسنجر و حتی چت بابات است که می تواند در پیام رسان فیس بوک گنجانیده شود تا تجربه شخصی تر و فوری تری ارائه دهد.

اعتماد و اقتدار بسازید

مهم نیست که با اجتماعی خود چه کاری انجام می دهید ، نباید از این واقعیت غافل شوید که این فرصت نهایی برای ایجاد آگاهی از برند و ایجاد یک وفاداری است. یک حضور اجتماعی محکم به شما امکان می دهد تا افراد به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند ، و همچنین اطلاعات مربوط به فعالیت های دیگر مانند مشارکت ها و پروژه های جانبی را که می تواند آنها را به برند شما و همچنین اعتماد به شما اعتماد کند ، به اشتراک بگذارند.

شما فقط نمی خواهید که آنها “بخرند” – به آنها نیاز دارید تا شما را دوست داشته باشند! علاوه بر این ، اگر موقعیت خود را به عنوان یک متخصص در برخی زمینه ها قرار دهید ، اجتماعی می تواند در برقراری اقتدار و دانش خود در حوزه خود گام برداشته باشد ، سپس به طور خودکار با مارک شخصی و / یا حرفه ای شما در ارتباط خواهد بود.

۶ وبلاگ رسانه های اجتماعی که باید دنبال کنید

در اینجا لیست ما از برخی از بهترین ها در مورد بازاریابی دیجیتال ، استراتژی محتوا و مدیریت رسانه های اجتماعی آورده شده است.

۱ ٫ موز

SEO بخش بزرگی از بازاریابی دیجیتال است و وبلاگ Moz یکی از بهترین منابع موجود برای یادگیری در مورد روند ، مطالعات و بهترین شیوه های SEO است. فقط یک تن محتوا در سایت وجود دارد که بیشتر آنها در همه سطوح برای متخصصان قابل دسترسی و با ارزش است.

Moz توسط Rand Fishkin ، یک متخصص برتر بازاریابی دیجیتال در این زمینه و تأثیرگذار عمده تأسیس شد. رند اخیراً SparkToro را راه اندازی کرد که یکی دیگر از نقاط بسیار ارزشمند برای هر کسی که علاقه مند به کارآفرینی و تأثیر بازاریابی باشد ، است.

کارآفرینی

۲ ٫ Kissmetrics

کودک Kiss ، Metrics ، کودک نیل پاتل وقتی به اطلاعات عمیق در مورد روندها و نکات مهم بازاریابی دیجیتال می پردازد ، به طور مداوم به عنوان یکی از بهترین وبلاگ های خارج از کشور در آنجا قرار دارد. نه تنها اطلاعات زیادی در مورد نحوه ایجاد محتوای با کیفیت ارائه می دهد ، بسیاری از مقاله های آن در واقع به راهنمایی هایی در مورد نحوه انجام کارها می پردازند ، و تعادل خوبی از دستورالعمل های هر یک از کیفیت ها را لمس می کنند.انتهای موضعی و کمی طیف.

Kissmetrics راه حل های زیادی را برای شرکتها در همه صنایع ارائه می دهد و این مهم است که به افراد کمک کند تا اهداف بازاریابی خود را از ابتدا تا به پایان برسانند.

۳ ٫ هکرها را کپی کنید

اگر نویسنده نویس هستید یا حتی کارهای مرتبط با تولید محتوا را انجام می دهید ، حتماً باید همه موارد فوق العاده ای را که Copy Hackers ارائه کرده است بررسی کنید. حتی اگر بیشتر به نویسندگان توجه شود ، اطلاعات زیادی در اینجا وجود دارد که می تواند در استراتژی اجتماعی شما نیز گنجانده شود. و واقعاً از تأکید آن بر ایجاد کپی با کیفیت که درگیر و تبدیل می شود ، ایستادگی می کند. اگر به دنبال خواندن یا نوشتن مطالب کرکی و بی معنی هستید ، حرکت کنید – مطمئناً در Copy Hackers چیزی شبیه به این نیست!

فهمیدن چگونگی انتخاب بهترین عبارت برای فروش ، تا زمانی که بازاریابی وجود داشته باشد ، بخشی از بازاریابی بوده است. بنیانگذار Joanna Wiebe یکی از بهترین کپی نویسان در خارج از کشور است و برای هر کسی که به دنبال کار روی کار خود می باشد ، پر از اطلاعات جالب است. این سایت همچنین آموزش کسانی را که به دنبال گشودن به دنیای کپی نویسی هستند ، ارائه می دهد.

۵ Journal مجله موتور جستجو (SEJ)

اگر می خواهید در مورد بهینه سازی موتور جستجو (سئو) و بازاریابی موتور جستجو (SEM) اطلاعات بیشتری کسب کنید ، باید وبلاگ SEJ را دنبال کنید. همانطور که از نام این کتاب پیداست ، ژورنال موتور جستجو یک انتشار آنلاین است که به موضوع بازاریابی موتورهای جستجو می پردازد.

پیروی از SEJ شما را به بینش های زیادی سوق می دهد که محتوای اجتماعی را در بر می گیرند اما در حقیقت فراتر از آن هستند. گفته می شود ، آنها یکی از بزرگترین پایگاه داده های محتوا را دارند که به طور اختصاصی به اجتماعی اختصاص یافته است – آن را از اینجا بررسی کنید.

تأثیرگذار برای دنبال کردن

موارد بالا شرکت هایی هستند که از شهرت بالایی برخوردارند و از پیگیری های مداوم برخوردار هستند. همه آنها مطالب زیادی در وب سایت های مربوطه خود دارند و تمایل دارند پست های مفصلی با حمایت از تحقیقات ارائه دهند. اما مردم بسیار خوب هستند که پیروی کنند. چند تأثیرگذار رسانه های اجتماعی در بازاریابی دیجیتال که تمرکز خاصی روی محتوا و اجتماعی دارند عبارتند از:

     

  • ایمی پورترفیلد ، کارشناس بازاریابی ، معلم ، بلندگو و خالق بازاریابی آنلاین پادکست ساخته شده آسان.
  •  

  • Darren Rowse ، نویسنده و بنیانگذار ProBlogger ، که به صورت گام به گام به مردم می آموزد نه تنها چگونگی وبلاگ نویسی بلکه چگونه برای یافتن مشاغل در این زمینه.
  •  

  • ماری اسمیت ، که یکی از کارشناسان برجسته در زمینه بازاریابی فیس بوک و برترین فلوئور قدرتمند رسانه های اجتماعی است ، طبق گفته فوربز.
  •  

  • گای کاوازاکی ، Canva را اداره می کند ، که یکی از ابزارهای برتر برای طراحی و برندسازی است.

افکار نهایی

بنابراین شما می خواهید با انجام تحقیقات رسانه های اجتماعی خود و ارتباط با شرکا ، مارک ها و تأثیرگذارانی که با اهداف ، دید ، ماموریت ، فلسفه ، محصولات و خدمات شما مطابقت دارند یا با آنها مطابقت داشته باشید ، از ترجیحات خود ما همواره پایدار بمانید. و چه کسی می داند ، با کمی تمرکز و تلاش ، شما حتی ممکن است خودتان یکی شوید!