چه ، چرا و چگونه نمای مشتری ۳۶۰ درجه است

مشتریان تحت تأثیر بررسی و تأیید قرار می گیرند. خیلی زیاد است که ۸۵٪ قبل از خرید نظرات آنلاین را می خوانند ، در حالی که ۶۳٪ احتمال دارد از یک سایت با نظرات کاربران خریداری کنند.

این افزایش در بازاریابی از نوع تأیید دارای یک نام – بازاریابی تأثیرگذار – است و کلمه کلیدی با افزایش ۳۲۵٪ در جستجو برای اصطلاح در سال گذشته تنها در گوگل جلب می شود. در بین رهبران بازاریابی ، اذعان شده است که بازاریابی تأثیرگذار یکی از سریعترین روشهای خرید آنلاین مشتری است.

پیوند بین تأیید مثبت و بازاریابی همیشه مربوط به تجربه مشتری بوده است. هرچه مشتری نسبت به یک مارک بهتر احساس کند ، احتمال دارد که آن را توصیه کند.

مشتریان امروز ارزش شخصی سازی را دارند و می خواهند از یک برند اطلاعات بیشتری کسب کنند تا بتوانند محتوای ارزش و علاقه را ارائه دهند. در این مقاله ما به بررسی دیدگاه مشتری ۳۶۰ درجه می پردازیم: آنچه در آن است ، مزایا و چگونگی دستیابی به آن.

نمای ۳۶۰ درجه چیست؟

به طور خلاصه ، دیدگاه ۳۶۰ درجه بنیادی است که باعث می شود ارتباط یک سازمان با مشتریان به جای استفاده از معامله گر ، رابطه ای را با مشتری تجربه کند – کلید روابط طولانی مدت مشتری و تأیید مثبت.

این درک است که شرکتها می توانند با استفاده از اطلاعات از نقاط مختلف لمسی در سفر مشتری ، دید کاملی از مشتریان کسب کنند.

با این حال ، دستیابی به نمایی ۳۶۰ درجه نیاز به همه دستان روی عرشه دارد. سازمانها ابتدا باید متعهد باشند که تیم های مشتری مداری را توسعه دهند و ردیابی داده های ساختاری و غیرساخته را آغاز کنند. سپس همه از بازاریابی تا فروش تا خدمات به مشتری سهمی در گرفتن ، تحلیل و پاسخ به داده ها دارند.

کمتر از ۱۰٪ از شرکت ها دارای دید مشتری ۳۶۰ درجه هستند و تنها ۵٪ از این دیدگاه برای رشد سیستماتیک مشاغل خود استفاده می کنند – گارتنر

این توییت

نمای ۳۶۰ درجه چه چیزی را نشان می دهد؟

از نمای ۳۶۰ به عنوان یک توپ کریستالی فکر کنید. با نگاه به داخل می توانید گذشته ، حال و آینده ارتباط مشتری با نام تجاری خود را ببینید.

گذشته

مصرف کنندگان قبلاً با محصولات یا خدمات شما چه تعامل داشته اند؟ نمای ۳۶۰ درجه از مشتری شما بدان معنی است که می توانید تاریخچه آنها را مشاهده کنید و حقایق معنی دار و به راحتی هضم شده در مورد مصرف کننده پیدا کنید. این شامل عناصری از قبیل:

     

  • فعالیت محصول / خدمات
  •  

  • تاریخچه تعامل در همه کانالها
  •  

  • نمایش محصولات اخیر
  •  

  • فعالیت های انتخاباتی
  •  

  • تاریخچه پردازش

حال

وقتی مشتری بدون در نظر گرفتن کانال استفاده شده به خارج از کشور ، یک شرکت باید بداند که با حساب و مرحله چرخه خرید خود در جریان است. سرعت بخشیدن به رفتارهای فعلی مشتریان بدان معنی است که سازمان ها باید اطلاعات مشتری را ردیابی کنند:

     

  • آنها کی هستند؟
  •  

  • چگونه آنها با سازمان ارتباط دارند؟
  •  

  • زمینه تعامل چیست؟
  •  

  • آیا یک دستورالعمل اخیر یا شماره فعلی ثبت شده است که یک نماینده خدمات مشتری باید از آن آگاه باشد؟

آینده

با درک رفتارهای گذشته و حال یک مشتری ، مشاغل می توانند یافته ها را بدست آورند و یک رابطه آینده را ترسیم کنند. با استفاده از هوش دیجیتال می توان گفت که آیا فرصت های فروش یا فروش متقابل مثلاً وجود دارد یا خیر. آیا مشتریان شما توسط کوکی ها یا بازخوانی مجذوب می شوند؟ آنها به چه تبلیغات / محتوایی علاقه مند هستند؟

دیجیتال

با تجزیه و تحلیل آنچه مشتریان قبلاً یا در حال حاضر مورد بررسی قرار داده اند ، بازاریابان و فروشندگان می توانند رفتارهای خرید آینده را پیش بینی کنند و طرحی را ایجاد کنند که به نقاط درد و سؤالها بپردازد.

مزایای نمای ۳۶۰ درجه

با تجزیه و تحلیل و درک این جنبه های مشتریان ، یک شرکت قادر است یک تجربه سفارشی تر را ارائه دهد.

تراز مشتری

ایجاد روابط پایدار با مشتری برای هر تجارت مهم است. استفاده از سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) هوشمند و مستحکم ، به این معنی است که بخش های مختلف می توانند داده ها یا اطلاعات صحیح ، معنی دار یا اطلاعاتی راجع به مشتری صرف نظر از رسانه مورد استفاده ضبط و به اشتراک بگذارند.

این به اشتراک گذاشتن یکپارچه از داده ها نشانگر حرفه ای بودن و اطمینان از این است که تمام تعامل با مصرف کننده فضای کمی را برای خطاها فراهم می کند. همچنین این بدان معناست که هر بخش با اهداف داخلی و خارجی هماهنگ است.

تحلیل پیش بینی را فعال می کند

با جمع آوری قسمت های مختلف سفر مشتری ، یک تجارت می تواند شروع به گرفتن تصویری واضح تر از نحوه عملکرد مشتریان کند. بنابراین ، در مورد فکر کنید:

     

  • الگوی مشتریان درمورد احتمال خرید آنها چیزی به شما چه می گوید؟
  •  

  • آیا آنها نارضایتی خود را در هر نقطه از سفر که ممکن است باعث ایجاد آنها شود ، نشان می دهندبرای خفه کردن؟
  •  

  • دلایل رها کردن سبد خرید چیست؟

یک نمای ۳۶۰ سابقه تاریخچه تعامل هر مشتری را ضبط می کند و نتیجه ای را برای هر رویداد ترسیم می کند.

هوش مشتری را هدایت می کند

هرچه فرآیند جمع آوری داده ها جامع تر باشد ، برنامه ریزی شخصیت مناسب تر خواهد بود. اطلاعات رفتاری علاوه بر دانش جمعیت شناختی ، برای کشف روندهای گسترده و واکنش کاربر ضروری است.

برنامه ریزی

بنابراین به این فکر کنید که چه داده هایی باید برای ارائه بینش به مشتریان استفاده شود. به فراتر از تجزیه و تحلیل ها توجه کنید تا داده های حکایتی یا بازخورد نمایندگان خدمات مشتری با تماس مستمر با مشتریان را درج کنید.

وفاداری مشتری رانندگی کنید

بهبود ارزش عمر مشتری به یک تجربه قوی مشتری کاهش می یابد. در حقیقت انتظار می رود تجربه مشتری تا سال ۲۰۲۰ از قیمت و محصول سبقت بگیرد

قیمت

علاوه بر این ، اگر مشکل مربوط به خدمات باشد ، در مقابل قیمت و یا مربوط به محصول ، مشتری ۴ برابر بیشتر از یک رقیب خرید می کند.

کاهش هزینه ها

مبارزات بازاریابی که مسطح هستند گران است. هرچه کمپین های هوشمندتر و مبتنی بر داده ها موفق تر باشند ، موفق تر خواهند شد. با استفاده از فرصتهای تبلیغاتی و تبلیغاتی مشتری ، سازمان خود را برای جلوگیری از هزینه کردن پول برای کمپینی که انجام نمی دهد ، توسعه دهید.

علاوه بر این ، با دید بهتر به مشتریان ، می توانید بخش بندی آنها را شروع کنید. از این گذشته ، معقول نیست که همان مبلغ پول را در مشتریانی سرمایه گذاری کنید که در ازای کسانی که قبلاً اقدام به خرید نکرده اند ، بازده بازده خریداری می کنند.
سرمایه گذاری

نمای ۳۶۰ درجه ای از مشتریان ، این امکان را به شما می دهد تا با مشتریان کم ارزش متفاوت رفتار کنید.

چگونه می توانید به نمای ۳۶۰ درجه ای دسترسی پیدا کنید؟

مشتریان به مراتب بهتر از رفتارهای خود نسبت به آمار جمعیتی خود تعریف می کنند. بنابراین ، چگونه می توانید داده های مشتری را برای یک نگاه جامع ترکیب کنید؟

ابزارهای گوش دادن اجتماعی

یکی از بهترین راههای بررسی رفتار مشتری از طریق رسانه های اجتماعی است. داده های اجتماعی فیلتر نشده است و نگاهی اجمالی به ویژگی های جامعه شناختی برای مشتریان شما نشان می دهد. این بدان معنی است که شرکت شما می تواند احساسات مشتری و چگونگی تغییر آنها را با روندهای تغییر جهان درک کند.

سه تا از مؤثرترین ابزارها شامل موارد زیر است:

ذکر – ترکیبی از نظارت اجتماعی ، تجزیه و تحلیل و داده های رقبا ، ذکر باعث می شود تا مارک ها بتوانند ذکر خود را در هر نقطه آنلاین نظارت کنند.

Hootsuite – این بستر به یک سازمان اجازه می دهد تا هر لحظه در رسانه های اجتماعی در زمان واقعی نظارت کند. این اجازه می دهد تا یک پاسخ فوری در حالی که ابزار تمام شبکه ها را در یک مکان نشان می دهد ، ایجاد ردیابی و پاسخگویی ساده را انجام دهد.

سوراخ کلید – با ردیابی کلمات کلیدی خاص در صنعت ، Keyhole به یک مارک تجاری این امکان را می دهد تا از کلمات کلیدی یا هشتگ هایی که در گذشته ممکن است در نظر داشته باشند یا هدف آن تأثیرگذار باشد ، استفاده کند.

علاوه بر این ، ویژگی های مصرف کننده مانند مرور و الگوهای خرید در کنار فعالیت رسانه های اجتماعی ، می تواند به CRM اضافه شود و برای ایجاد جزئیات بیشتر در مورد شخصیت و تقسیم مشتری استفاده شود. به عنوان یک محصول فرعی ، این دانش به دلیل رعایت نکردن محصولات و سبک کردن آنها از سبکی کمک می کند.

داده های همپوشانی

هر تعامل مشتری بدون توجه به نتیجه رویداد باید به یک هدف تجاری مرتبط باشد. به عنوان مثال ، اگر مشتری با مرکز تماس تعامل داشته و ناراضی باشد ، داده هایی برای نگهداری مشتری جمع آوری می شود.

در عین حال ، مشتریان و چشم اندازها هر بار که در تعامل با یک تجارت هستند ، ردپای خود را ترک می کنند. چه در یک وب سایت ، چه از طریق یک برنامه و یا گذاشتن اظهار نظر در رسانه های اجتماعی ، بازاریابان این توانایی را دارند که داده های خود را تهیه کرده و قصد را درک کنند.

پس از جمع آوری داده های به میزان کافی قابل توجهی ، تجزیه و تحلیل نتایج برای مشتری آسان است. آیا آنها احتمالاً می توانند از خدمات مشتری استفاده کنند و کمتر استفاده کنند؟ بهترین راه برای بازاریابی به آنها براساس تعامل چیست؟ آیا آنها مستعد صعود هستند یا احتمالاً نیاز به حمایت شدید دارند؟

علاوه بر این ، بازاریابی ، موفقیت مشتری و بخش های فروش همیشه به همان شکلی که باید مطابقت نداشته باشند. اگر مشاغل شما با تحقیق مربوطه ، کاغذ سفید را راه اندازی می کنند ، اطمینان حاصل کنید که فروشندگان یا خدمات مشتری از آن استفاده می کنند تا از این طریق استفاده کنند و به صورت مشاوره یا ارائه راه حل اقدام کنند.

حسابرسی داده

بدون داده های با کیفیت بالا ، بینش ها دقیق یا مرتبط نیستند. نگهداری و سازماندهی داده ها اولین قدم برای دستیابی به اطلاعات است.

برای دستیابی به این هدف ، فرایندی را اجرا کنید که کلیه ادارات را ترغیب کند داده ها را در قالب ثابت بگنجانند. در حالی که وقت گیر است ، بازگشت به سیستم های مبدا و سازماندهی داده های تاریخی در صورت امکان بسیار مهم است. با ایجاد سازگاری در مورد نحوه ورود داده هاد اداره شود ، برقراری ارتباط بین گروهی آسانتر خواهد بود.

برای اینکه به درستی مشتریان خود را تقسیم کنید ، به یک فرایند برای طبقه بندی نیاز دارید. هنگام به اشتراک گذاری داده ها ، به راحتی می توانید اطلاعاتی را که نشان می دهد از دست بدهید. به یاد داشته باشید از دسته هایی استفاده کنید که روابط با اشیاء دیگر را دست نخورده تضمین می کند.

اگر قادر نباشید سیلوهای مشتری خود را به درستی تقسیم کنید ، این داده منطقی نخواهد بود و مانع از مشاهده دقیق در مورد مشتریان می شود.

در چنین دنیای مشتری محور با توجه به بینش هایی که ارائه می دهد دانستن جزئیات دقیق تر مشتری شما ، داده های خود را با ارزش تر می کند ، هنگام رانندگی خرید یا ورود به مشارکت ، این تفاوت را ایجاد می کند. در جایی که با دانش و تجربه مشتری ارتباط دارید ، تحقیق کنید و از آنجا رشد کنید. نکته اصلی این است که با شناسایی موارد استفاده و ساختن روی آنها ، کار کوچک را شروع کنید زیرا داده ها و توانایی تحلیلی شما نیز تکامل می یابد.

در نهایت ، مشاهده موفق ۳۶۰ درجه مشتری نمایشی است که با گذشت زمان ساخته می شود ، بر اساس داده ها و در بخش ها ارائه می شود تا یک دید کلی از مشتریان خود ارائه دهد.

مشارکت کننده

بروشور شرکت
وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪٪ Duplicate0٪ Postponed0٪ Lost0٪ Ignite0٪ تحقیقات (فقط خارج از محدوده)
نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
نام مخاطب *
عنوان شغل *
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای جزایرCosta RicaCote d’IvoireCroatiaCubaCyprus جمهوری چک DenmarkDhekeliaDjiboutiDominica جمهوری دومینیکن اکوادور مصر CTIC LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan د نوا IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالات فدرال ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس د NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTromelin IslandTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کایکوس IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin IslandsWake IslandWallis و FutunaWest BankWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
عضویت در خبرنامه
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت