11 توصیه‌ی مهم برای تقویت استخوان‌ها | تغذیه سالم

11 پیشنهاد مهم واسه تقویت استخونا

استخونا مهم ترین و لازم ترین اعضای بدن هستن چون که هرچه قوی تر باشن، سلامت، تندرستی و تناسب اندام های بدن بیشتر تأمین می شه.

کارشناسان بهداشت و سلامت عمومی تاکید دارن که علاوه بر مصرف مقادیر کافی کلسیم در طول روز از راه رژیم غذایی، راه ها و پیشنهادای دیگری هم واسه تقویت بافت استخوانی و بهبود سلامت این اعضای مهم هست.

به گزارش سایت اینترنتی هلت می آپ، در این مقاله 11 پیشنهاد به درد بخور و موثر ارائه شده که رعایت اونا به تقویت استخونا و حفظ سلامت این بافت در دراز مدت کمک می کنه. این 11 پیشنهاد به درد بخور عبارتند از:

 

* از مصرف سبزیجاتی مانند کلم بروکلی که دارای برگایی به رنگ سبز تیره هستن و هم اینکه فرآورده های لبنی غافل نشید چون این مواد غذایی پر از ویتامین D هستن و به طور عجیبی به تقویت استخونا کمک می کنن.

 

* سیر و پیاز هم

منبع : tebyan.net

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *