۱-۴- اهداف پژوهش
هدف کلی : تعیین ارتباط بین ناسازگاری زناشویی با مشکلات رفتاری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
۱– تعیین ارتباط بین ناسازگاری های زناشویی با مشکلات رفتاری دانش آموزان
۲ – تعیین ارتباط بین ناسازگاری های زناشویی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
۳- تعیین توان پیش بینی ناسازگاری های زناشوییبرای مشکلات رفتاری دانش آموزان
۴- تعیین توان پیش بینی ناسازگاری های زناشویی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
۱-۵- فرضیههای پژوهش:
فرضیه اصلی : بین ناسازگاری زناشویی با مشکلات رفتاری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ارتباط(معنادار) هست .
- بین ناسازگاری های زناشویی با مشکلات رفتاری دانش آموزان ارتباط ( معنادار) هست.
- بین ناسازگاری های زناشویی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ارتباط ( معنادار) هست.
- مشکلات رفتاری دانش آموزان از طریق ناسازگاری زناشویی قابل پیش بینی هستند.
- پیشرفت تحصیلی دانش آموزان از طریق ناسازگاری زناشویی قابل پیش بینی هستند.