پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد : تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

تکه ای از متن پایان نامه :

  • ناملموس بودن[1] : نامحسوس بودن یکی از ویژگی­هایی می باشد که خدمات را از کالاها مجزا می­سازد. این امر ارزیابی خدمات و تاثیر آن را دشوار می­سازد. در این حوزه خدمات از نظر کیفیت امکان مطالعه پیش از مصرف ندارند با در نظر داشتن این امر مشتریان به دنبال عوامل محسوسی نظیر مکان، توصیه­های مردم، قیمت و … هستند که مبنای ارزیابی قراردهند. خریداران برای کاهش دادن میزان عدم اطمینان ناگزیرند به نشانه­ها یا شواهدی توجه کنند که موید کیفیت خدمت مورد نظر می باشد. به عنوان مثال سرعت خدمات بانکی غیرقابل لمس می باشد. خدمات را نمیتوان دید، لمس کرد و یا آزمایش کرد و درک ذهنی روانی[2] خدمات دشوار بوده و مشکل ارزیابی را نیز به همراه دارند. البته درجه غیرقابل لمس بودن برای خدمات مختلف، متفاوت می باشد. بعضی از انواع خدمات مانند کارتهای اعتباری و صورت حسابها امکان قضاوت و ارزیابی را برای مشتریان تسهیل می­نماید بنابرین فراهم­کنندگان این خدمات نیز بایستی به این عوامل توجه نشان دهند.

تفکیک ناپذیری [3]: اصولا تولید و مصرف خدمات به طور همزمان انجام می­شود. خدمات در یک فرآیند تولید و مصرف می­شوند. خدمات را نمی­توان از ارائه­دهنده­ی آن مجزا نمود. حضور تولید­کننده و مصرف­کننده شبکه خدماتی را می­سازد. از آنجا که هنگام تولید و ارائه­ی خدمات مشتری هم حاضر می باشد، ارتباط­ی

[1] Intangibility

[2] Grasp Mentally

[3] Inseparability

تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

از لینک انتهای صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک انتهای صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک انتهای صفحه

پایان نامه ارشد: تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری