پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد : تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

تکه ای از متن پایان نامه :

این شیوه در نظر داشتن رفتار مصرف­کننده، وسیع­تر از توجه سنتی می باشد. در توجه سنتی رفتار مصرف­کننده، توجهات عمدتا بر خریدار و پیش زمینه های بلافصل و نتایج فرایند خرید کالا متمرکز بود در توجه جدید گامی فراتر از این رفته و به مطالعه تاثیرات غیرمستقیم شناخت رفتار مصرف­کننده بر فرایند مصرف و سایر پیامدها و نتایجی که بیش از خریدار و فروشنده را در بر می­گیرد می­پردازد.

این نمونه چهار واقعیت پنهان در مورد ماهیت دانش ما از رفتار مصرف­کننده را آشکار می سازند:

اخذ تصمیمات موفق بازاریابی توسط سازمان­های تجاری و موسسات غیرانتفاعی نیازمند داشتن اطلاعات جامع از رفتار مصرف کنندگان می باشد.

این مثال­ها همگی بر نیاز ما به جمع­آوری اطلاعات در مورد مشتریان خاصی که در هر تصمیم­گیری بازاریابی درگیر می شوند صحه می گذارند. یک مدیر اجرایی ضرورت و اهمیت انجام پژوهش در رفتار مصرف کننده را به توضیح زیر اظهار می­کند:  درک عمیق و فهم مناسب خواسته­های مشتری در اظهار بسیار ساده­تر می باشد تا در اقدام.مثالها نشان می­دهند که رفتار مصرف­کننده، فرایندی پیچیده و چند بعدی می باشد. مثالها مشخص می­سازند که هر فعالیت درستی  از عواملی که خواسته­ها و نیازهای مصرف­کننده را تحت تاثیر قرار میدهد، داشته باشد. در حقیقت اصل تقدم مصرف­کننده شالوده­ای می باشد که رشته بازاریابی بر آن بنا شده می باشد. براساس این مفهوم لازم می باشد مصرف­کننده در مرکز هرگونه فعالیت بازاریابی قرارگیرد. همان  گونه که پیتر دراکر اظهار می کند: بازاریابی همان کاری می باشد که نتیجه نهایی آن از دیدگاه مشتری مشاهده می شود. (موون و مینور, 1388, ص. 19)

فهم نظریه­ها و مفاهیم رفتار مصرف­کننده، برای مدیران بازاریابی و سیاست­گذاران عمومی حیاتی می باشد. به ویژه

تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

از لینک انتهای صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک انتهای صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک انتهای صفحه

پایان نامه ارشد: تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری