پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد : تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

تکه ای از متن پایان نامه :

قدرتمند رهبران عقیدتی و  گروه­های مرجع بر رفتار را مطرح می کند.

تغییر سوم در مدل دربرگیرنده ی پدیده­ای می باشد که توجه­ها به آن معطوف می باشد. این مدل به جای ارزیابی کردن توجه مصرف کننده نسبت به خود نام و نشان تجاری، توجه مصرف­کننده نسبت به رفتار آشکار خرید را ارزیابی می­کند. اختلاف اساسی در توجه نسبت به رفتار به جای توجه نسبت به پدیده در تمرکز بر روی ادراک مصرف­کننده از پیامدهای خرید می باشد. هنگامی که پیامدهای  خرید ارزیابی می­شوند پژوهشگر بهتر می­تواند عواملی را مورد توجه قرار دهد که ممکن می باشد برای جلوگیری از تبدیل نیت ها به رفتار انجام شوند. (موون و مینور, 1388, ص. 224-212)

با در نظر داشتن مطالب ذکر شده و برتری­های مدل نیت­های رفتاری به مدل توجه نسبت به پدیده مبنای پژوهش نیز مدل نیت­های رفتاری و توسعه­ی آن با در نظر داشتن تحقیقات و پژوهش­های انجام شده می باشد.

  • ارائه خدمات در حوزه­ی سازمانی

محصولات شیوه­­ی اقدام و عملکرد خود را باب طبع آنها بنمایند تا بتوانند نیازهای یکایک مشتریان را تامین کنند. در این حوزه عوامل سازمانی مهمی در خرید کالا یا خدمات تأثیر دارد.

تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

از لینک انتهای صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک انتهای صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک انتهای صفحه

پایان نامه ارشد: تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری