دانشگاه آزاد اسلامی

واحد تهران جنوب

دانشکده تحصیلات تکمیلی

سمینار برای دریافت درجه کارشناسی ارشد“M.Sc” مهندسی برق گرایش مخابرات

عنوان:

Remote Semsing

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی گردد

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن می باشد هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود اما در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل می باشد)
چکیده:
در این سمینار به مطالعه اصول عملکرد موتور اتومبیل و سیستم سوخت رسانی آن پرداخته شده می باشد. پس از این مطالعه و آشنایی با چگونگی کارکرد قسمت های مختلف و مدل دینامی کآن ها به مطالعه روش های مختلف کنترلی جهت کنترل سرعت و نسبت سوخت به هوا پرداخته شده می باشد. در این مطالعه ها روش هایی مورد بهره گیری قرار گرفته اند که درعمل قابل پیاده سازی می باشند. مثلا ً در اقدام اطلاع صحیحی از رفتار نسبت سوخت به هوا وجود ندارد پس این روش ها بایستی مقاومت مناسبی را برای این مقصود داشته باشند. در نهایت به مقایسه بین این روش ها پرداخته ایم تا مزایا و معایب این روش ها مشخص گردد.
مقدمه:
امروزه صنایع خودرو سازی رویکردی به سوی خودروهایی با مشخصات ایمنی بالا، هوشمند، بدون آلودگی و با آسایش بالا، پیدا کرده اند. در این راستا بهره گیری از علومی همچون کنترل ، الکترونیک، کامپیوتر و مخابرات جایگاه ویژه ای در این صنایع پیدا کرده اند تا حدی این محصولات الکترونیکی شده اند که اگر اتومبیل شما دچار عیب گردد بیشتر از آنکه به متخصص مکانیک نیاز داشته باشید به متخصص الکترونیک نیاز دارید.در این خودروها قسمتی تحت عنوانECU در نظر گرفته شده می باشد که کار کنترل قسمت های مختلف و نظارت بر عملکرد آن ها و همچنین مطالعه وجود عیب را به عهده دارد.ECU علاوه بر اینکه کارهای فوق را انجام می دهد امکاناتی مانند عیب یابی ، نشان دادن پارامتر ها، تست عملگرها، و …. را در اختیار ما می گذارد. که دسترسی به این اطللاعات و امکانات با پروتکلها و کدینگ خاصی همراه می باشد. پس با در نظر داشتن اینکه در روش های مختلف کنترلی نیازمند به اطلاعاتی از قسم های مختلف می باشیم این اطلاعات را می توانیم از ECU استخراج نماییم که دستگاهDiag General ساخت شرکت مهندسی مهاد صنعت شرق امکان دستیابی به همه امکاناتی را که ECU در اختیار ما می گذارد را فراهم می کند.
در این سمینار هدف کنترل کردن سرعت اتومبیل می باشد با رعایت جلوگیری از آلودگی محیط که این امر با ثابت نگه داشتن ضریب استوکیومتریک (نسبت هوا به سوخت) حاصل می گردد زیرا که فرایند سوختن یک فرایند شیمیایی ثابت می باشد حال آنکه با حرکت کردن اتومبیل اندازه فشار هوا، اکسیژن هوا، دمای سوخت، دمای هوا و … تغییر می کند همچنین برای تغییر سرعت نیز این نسبت به هم می خورد که بایستی آن را ثابت نگه داریم.
تعداد صفحه :102
قیمت : 14700 تومان

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه کارشناسی ارشد رشته برق : بررسی طراحی ماتریس وزن دهی در تنظیم کننده های مربعی خطی

***


دیدگاهتان را بنویسید