دانلود متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی 

عنوان کامل پایان نامه :

مطالعه اثربخشی روش های برجسته سازی چهره بر تماس چشمی کودکان درخودمانده

فصل چهارم

یافته ها

فصل چهارم :یافته ها

 

 

 

 

 

مقدمه

در این فصل آغاز ویژگی های هر آزمودنی توضیح داده شده می باشد و سپس نتایج حاصل از مداخلات و آموزش های انجام شده مطرح می شود .

آزمودنی اول(A)

آزمودنی اول که 6 ساله می باشد و حدود یک سال و نیم می باشد که به کلینیک مراجعه کرده و کلینیک او را به عنوان کودک درخودمانده با عملکرد بالا تشخیص داده و خدمات مخصوص کودکان درخودمانده را دریافت می کند.این آزمودنی درمقیاس سنجش درخودماندگی کودکی( کارز) نمره 51 را کسب کرد که کودک را در دامنه متوسط تا شدید 45-60 قرار می دهد، و همچنین نمره 26 را در مقیاس ارتباط اجتماعی اولیه(SCQ) کسب کرد که 11 نمره بالاتر از نقطه برش 15 می باشد . قبل از اجرای فرایند آموزش برای مطالعه تعداد برقراری تماس چشمی، در حین انجام تمرینات کودک با مربی 5 جلسه خط پایه ی 30 دقیقه ای برگزار و سپس جلسات آموزش شروع شد .

سوالات یا اهداف پایان نامه :

آیا برجسته سازی چهره بر میزان تماس چشمی کودکان درخودمانده موثر می باشد ؟

از لینک انتهای صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک انتهای صفحه مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی با عنوان : مطالعه اثربخشی روش های برجسته سازی چهره بر تماس چشمی کودکان درخودمانده