پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد : تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

تکه ای از متن پایان نامه :

مدلهای مختلف فرآیند تصمیم­گیری بوسیله علمای مختلف ارائه شده می باشد. برای مثال مدل شبکه خرید  فرآیند تصمیم­گیری را در هشت مرحله اختصار نموده می باشد. این هشت مرحله عبارتند از: شناخت مشکل، توضیح نیاز عمومی، توضیح مشخصات کالا، جستجو برای یافتن فروشنده، جمع­آوری و مطالعه پیشنهادها، انتخاب فروشنده، سفارش کالا، ارزیابی عملکرد. در مدل دیگری فرآیند تصمیم­گیری خریدار در سه شده می باشد. این امر در دهه­ی 80 با ارائه­ی خدمات تلفن بانک تداوم یافته می باشد.  سپس در دهه­ی 90 با ورود اینترنت کانال­های توزیع خدمات بانکی بر مبنای عملکرد مبتنی بر وب توسعه پیدا کرد. در دهه­ی اخیر فناوری­های همراه مانند موبایل بانک عملکرد بانک را مبتنی بر ارائه­­ی خدمات همراه نموده اند. (مقیمی و کیماسی, 1390, ص. 225)

 

 

در جدول 2-3 مهمترین دوره های تحول در نظام بانکداری قابل مشاهده می باشد. (صالح احمدی, 1390)

جدول3 دوره­های تحول در نظام بانکداری

دوره زمان ویژگی
اول:اتوماسیون پشت باجه دهه ی 1960 با استفاده از یارانه­های مرکزی، اطلاعات و اسناد کاغذی تولید شده در شعب، به صورت دسته­ای به مرکز ارسال و شبانه پردازش روی آنها انجام می­شود. دراین دوره عملیات اتوماسیون تاثیری بر رفاه مشتریان بانک­ها و رقابت بین بانک­ها بر­جای نگذاشت

تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

از لینک انتهای صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک انتهای صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک انتهای صفحه

پایان نامه ارشد: تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری