پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد : تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

تکه ای از متن پایان نامه :

 

  • پیش بینی توجه های مصرف کننده از طریق مدل های چند ویژگی

مدل های چند ویژگی [1] نشان می­دهند که چگونه مصرف کنندگان باورهای خود را درمورد ی ویژگی های محصول ترکیب می کنند تا توجه­هایی را که درمورد جایگزینی نام و نشان تجاری، شرکتها یا سایر مسائل در موقعیت­های درگیری ذهنی بالا می باشد، توضیح دهند.  تاکنون مدل­های چند ویژگی متعددی ایجاد شده می باشد که در این پژوهش به دو نوع آن اشاره می شود.

  • مدل توجه نسبت به پدیده

کند رفتار از شکل­گیری نیات خاص برای رفتار کردن حاصل می­آید بنابرین مدل یاد شده نمی­­کوشد رفتار را به تنهایی پیش­بینی کند بلکه قصد اقدام را پیش­بینی می­کند. پژوهشگران دریافته­اند که این مدل برای پیش­بینی رفتار بر مدل توجه نسبت به پدیده برتری دارد.

دوم این که مدل نیت­های رفتاری شامل ساختار جدیدی به نام هنجار ذهنی می باشد هنجارهای ذهنی به ارزیابی رفتاری می پردازند که مصرف­کننده گمان می­کند دیگران از او انتظار دارند. به اظهار دیگر هنجارذهنی دراین فرمول­بندی تاثیرات

[1] Multiattribute Models

تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

از لینک انتهای صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک انتهای صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک انتهای صفحه

پایان نامه ارشد: تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری