پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد : تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

تکه ای از متن پایان نامه :

  • سرقت و دوم، محافظت از دارایی­ها در برابر کاهش ارزش آنها. پس، مصرف­کنندگان به دنبال سود و بازده پولشان می­باشند.

نیازهای مالی سطح سه: در این سطح رشد منابع مالی برای جبران تورم قرار دارد

نیازهای مالی سطح چهار:  در این سطح، نیاز به محافظت در برابر مالیات و ریسک  قرار دارد.

در جدول 2-2 مهمترین ویژگی های رفتاری مشتریان خدمات مالی  ارائه شده می باشد:

 

 

 

جدول 2مهمترین ویژگی های رفتاری مشتریان خدمات مالی (Howcroft, Hewer, & Hamilton, 2003)

مهمترین ویژگی­های رفتاری مشتریان خدمات مالی
حین فرآیند جستجوی اطلاعات، مشتریان بیشتر بر منابع شخصی (دوستان و خانواده )تکیه می­کنند .
برای ارزیابی خدمات مشتریان بر شاخص­هایی زیرا قیمت و … تکیه بیشتری می­نمایند.
در برخورد با نمونه­های متعدد، مشتریان به نخستین نمونه­ی مناسب که رضایت آنان را برآورده کند پاسخ مناسبی می­دهند.
با در نظر داشتن نامحسوس بودن خدمات مشتریان هنگام خرید احساس ریسک بیشتری می­کنند.

 

  • تصمیم گیری خرید خدمات مالی

تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

از لینک انتهای صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک انتهای صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک انتهای صفحه

پایان نامه ارشد: تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری