پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد : تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

تکه ای از متن پایان نامه :

مدیران برای ایجاد راهبرد بازاریابی بایستی از عوامل موثر در تهیه، مصرف و دورانداختن کالاها، خدمات و ایده­ها آگاهی کامل داشته باشند

جورج دی (2002)، استاد بازاریابی دانشگاه جئوفری بویسی[1] و رئیس مرکز تحقیقات مدیریت و خلاقیت­های فناورانه مک در دانشکده وارتون[2] از دانشگاه پنسیلوانیا، اشاره می­کند که در طی چند سال آینده، تمام صنایع به دلیل پیشرفت­های صورت گرفته در فناوری­ها به شدت دستخوش تغییر خواهند شد. مدیران برای استفاده از این فرصت­های جدید، بایستی بیش از پیش در مورد نحوه تفکر و عملکرد مشتری­ها بدانند. این مطلب به این معنی می باشد که آنها بایستی فعالیت­های خودآگاه و و به ویژه ناخودآگاه تفکرات مشتری­ها را بشناسند، زیرا این فعالیت­ها بیش از طراحی محصول یا سیستم­های توزیع مفاهیمی زیرا باور، توجه و رفتار سخت با یکدیگر مرتبط هستند. عبارت عام شکل گیری توجه مصرف کننده اغلب برای توصیف کردن حوزه مزبور به کار می رود. در حقیقت در حوزه رفتار مصرف کننده بیشتر از هر موضوع دیگر، درمورد توجه مصرف کنندگان مطلب نوشته شده می باشد

  • باورهای مصرف کننده

باورهای مصرف کننده[3] نتیجه یادگیری شناختی می باشد. این باورها نمایانگر شناخت و استنباط­هایی می باشد که مصرف­کننده درمورد پدیده­ها، ویژگی­های آن­ها و منافع حاصل از آن دارد. پدیده­ها عبارت از کالاها و مردم و … چیزهایی که مردم نسبت به آنها نظر، عقیده و توجه دارند. ویژگی­ها خصوصیات یا مختصات یک پدیده هستند. در نهایت منافع

[1] The Geoffrey boisi

[2] Wharton

[3] Consumer Beliefs

تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

از لینک انتهای صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک انتهای صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک انتهای صفحه

پایان نامه ارشد: تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری