پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد : تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

تکه ای از متن پایان نامه :

دریافت وجه نقد، چک، اسناد یا اعتبار مالی وجود ندارد. از طرفی، ارتباط از طریق پست الکترونیکی یا تلفن هم تا آن حد توسعه نیافته می باشد.

ناآشنایی با فناوری: ناآشنایی افراد جامعه با خدمات جدید بانکداری از نبود آموزش­های عمومی و زمینه­های لازم فرهنگی و اجتماعی ناشی می­شود.

از دیگر معایب بانکداری الکترونیکی می­توان به موارد زیر نیز اشاره نمود:

نبود اینترنت پرسرعت و همیشگی در بعضی از کشورها

بالا بودن هزینه­های زیرساختی بانکداری الکترونیکی (محمدی و نجفی, 1389, ص. 35-37)

 

 

  • خدمات بانکداری اینترنتی

براساس اعلام مرکز مطالعات نوآوری­های مالی، اینترنت می­تواند انقلابی را در نحوه ی انجام فعالیت های تجاری و کسب و کار سبب شود. اینترنت این کار را به کمک روش­های ذیل انجام می­دهد:

هر یک از کانال­ها تا سال 2011 میلادی در جدول 2-5 نشان داده شده می باشد :

جدول 5کاربرد کانال ها بر مبنای تراکنش صورت گرفته

تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

از لینک انتهای صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک انتهای صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک انتهای صفحه

پایان نامه ارشد: تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری