پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد : تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

تکه ای از متن پایان نامه :

جلب رضایت مشتری و افزایش درآمد بر مبنای ارائه خدماتی می باشد که در قبالش کارمزد دریافت می­دارد. به طور کلی بانکداری الکترونیکی عبارتند از فراهم­آوردن امکاناتی برای کارکنان در جهت افزایش سرعت و کارایی آن­ها در ارائه خدمات بانکی و ارائه امکانات سخت­افزاری و نرم­افزاری به مشتریان، مبتنی بر شبکه مخابرات که با استفاده از آن­ها بتوانند بدون نیاز به حضور فیزیکی در بانک، در هر ساعت از شبانه روز از طریق کانال­های ارتباطی ایمن عملیات بانکی خود را انجام دهند. (محمدی و نجفی, 1389, ص. 31)

بانکداری الکترونیکی در شاخه­ها و انواع مختلف ارائه می­شودکه بعضی از آنها شامل بانکداری اینترنتی،  بانکداری مبتنی بر تلفن همراه،  بانکداری تلفنی، بانکداری مبتنی بر نمابر،  بانکداری مبتنی بر دستگاه­های خودپرداز، بانکداری مبتنی بر پایانه­های فروش و  بانکداری مبتنی بر شعبه­های الکترونیکی می­باشد

از مهمترین اهداف در توسعه بانکداری الکترونیکی کاهش و یا در حالت مطلوب حذف حضور فیزیکی افراد در می باشد. اگر چه هزینه­های راه­اندازی بانکداری الکترونیکی زیاد می باشد، اما می­تواند به سرعت سودآور باشد. (محمدی و نجفی, 1389, ص. 32-33)

در سال 2005 تحقیقی توسط Tech web news  انجام گرفته می باشد که نشان می­دهد بانکداری الکترونیکی پر­سرعت­ترین رشد را میان فعالیت­های بازرگانی در اینترنت داشته می باشد. گسترش بانکداری آنلاین با توسعه اتصال­های باندهای پهن پرسرعت و

تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

از لینک انتهای صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک انتهای صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک انتهای صفحه

پایان نامه ارشد: تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات جدید بانکی براساس مدل پذیرش فناوری